´Hello Saferide i Göteborg

Som jag skrev i ett inlägg om Hello Saferide´s turné så kommer hon till Göteborg den 7/11.

Jag lovade er mer info om spelningen så fort jag fick reda på mer info om den, och nu har jag fått reda på att det är 18-årsgräns där.

Anledningen till 18-årsgränsen är att det serveras alkohol i baren vid konserter. Men ni som är under 18 (men som vanligt över 13) kan komma in endå, i målsmans sällskap! Så alltså ska ni som är mellan 13 och 18 år se Hello Saferide i Göteborg så måste ni ha med eran förälder, eller den som är skriven som målsman för er!

Hoppas att det fixar sig för er!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Kul o höra att Kentboken är bra, nu längtar jag ännu mer tills den kommer <3









Åh tråkigt med 18 års gräns...

2008-10-05 @ 20:40:18
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag får väl försöka tvinga med pappa :P

2008-10-07 @ 13:34:57
Postat av: Natalie

Svar till Hanna: Haha gör så! Annars får ni vänta och se om det kommer någon spelning i Göteborgstrakterna, som jag skrev i ett inlägg nu så kommer det vara utan åldersgränser.

2008-10-07 @ 17:47:47
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0