´Hello Saferide on tour!

Hello Saferide ger sig ut på en fyradagarsturné i November, såhär ser datumen ut:

1/11, Umeå Open, Umeå 
5/11, Debaser Medis, Stockholm 
7/11, Storan, Göteborg 
8/11, KB, Malmö

I malmö är det 13-årsgräns (vilket de flesta spelställen har infört) men i Stockholm är det 18-årsgräns, men efterssom det är på en onsdag så kommer man in med målsmans sällskap om man är över 13 år! Resten av spelställena hittar jag ingen information för. Biljetterna verkar kosta runt 200:-

Hoppas att ni som vill har chansen att se henne spela i höst!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag får panik! Jag kan inte hitta någon info alls någonstans om gbg-spelningen! Det står inte ens något på storans hemsida? Hjälp? (A)

2008-10-01 @ 15:22:16
Postat av: Natalie

Svar till Hanna: Nej, det har nog inte kommit ut någon information om Göteborgsspelningen, håll ut ett tag till! Jag kommer skriva om det när jag får någon mer info!

2008-10-01 @ 15:38:29
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha okej, vilken tur, då håller jag utkik här då. ^__^

2008-10-01 @ 16:06:03
Postat av: Natalie

Svar till Hanna: Haha ja gör så ;) Ha det så bra sålänge!

2008-10-01 @ 19:13:56
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0