´Jag är en vampyr

Den här videon är jag helt fast vid! Jag vet inte hur många gånger jag har sett videon, speciellt de senaste dagarna, jag är så kär i den som man bara kan bli! Låten är helt underbar, en låt som saknar refräng men endå är trallvänlig, den har suttit och åkt både nyckelpigan och balder i mitt huvud i flera dagar, nu tänkte jag att den skulle få ta sig en åktur i erat huvud:

Markus Krunegård - Jag är en vampyr

För övrigt så ska jag in till Rocks i Visby imorgon och köpa hela albumet! Hoppas att det är en lika kul visit där som det var i uppsala ;)


Tyckte ni om den ?


Kommentarer
Postat av: snyggMarkus

jag älskar den här låten,kom ihåg när jag jag hörde den första gången på p3,,jag liksom släppte allt o bara stog o stirra på radion med öppen mun..

Bästa jag har hört på väldigt väldigt länge o man tröttnar inte på den jag ryser varje gång jag hör den oxå..O videon e grym så där som dom har i videon vill jag oxå uppleva med mina kompisar dom verkar ha så kul,,eller hur? O skivan e bra oxå hej hopp

2008-07-16 @ 20:28:02
Postat av: Natalie

Svar till snyggMarkus: Jag förstår precis vad du menar! Jag log under hela låten när jag hörde den första gången, det är ju fan genialiskt! Hur kan man träffa så rätt liksom? Hahah jag håller med! Jag tycker han är söt när han står och posear framför spegeln ;P Åh vad kul att du gillar skivan, efterssom jag ska köpa den imorgon ;)

2008-07-16 @ 22:33:48
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: Ja, usch, konsertångest är hemskt. :S Men skönt att någon förstår i alla fall.

Aw, vad snäll du är! Jag bor i Linköping, så gissa om jag kommer ha ångest på lördag när Håkan spelar här och jag inte kan gå?) x) Men var bor du då? :)

2008-07-16 @ 23:21:52
URL: http://worstcasescenario.bloggspace.se
Postat av: S

åh hoppas du får det kanon på Gotland! ska duvara där länge?

2008-07-17 @ 10:56:32
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: S

åh hoppas du får det kanon på Gotland! ska duvara där länge?

2008-07-17 @ 10:56:33
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Carro-lobbyn

Hah, Markus är super! Lyssna också på "Ibland gör man rätt ibland gör man fel", hela skivan är grym, I tell you :)



Såg honom i norrköoing i måndags, ver random. Ser honom överallt i sthlm också, så kom dit om ni vill ha Markus-spotting;) Ha en bra dag!

2008-07-17 @ 13:52:18
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0