´Skivbutik

Så, nu är jag här igen!
Idag har jag varit in till stan, sjukhuset och sen shoppat lite, sen när jag kom hem somnade jag och sov i några timmar, och nu har jag precis ätit, därför har jag inte uppdaterat idag!

Hahah jag älskar killen i skivbutiken:
Jag kom fram med fyra skivfodral (man får ju skivorna i kassan) som jag skulle köpa..
Jag: Har ni "Kom Kampsång?"
Han: ko..komka.. vad hette det ?
Jag: Kom Kampsång..
Han: öh.. hur stavas det ?
Jag: Kom som i.. ja, kom..
Han: okej, jag testar att söka på det först..
Jag: okej..
Han: Nej nu blev det jättemånga träffar, vad var det sen?
Jag: mellanslag, kamp.
Han: aha, kamp som i kampsport ?
Jag: Precis!
Han: Jag hittar inget.. Stavade jag rätt ?
Jag: Eh, jag vet inte hur du har stavat..
Han: K som i Kalle..
Båda fick en fundersam blick, han fortsätter:
Han: Alltså, som i Kalle med K!

Hahah det var iaf kul, och värt besöket, skivan fanns inte i lager, och jag struntade i att beställa in den..

Däremot så har jag skivan jag ska tävla ut! Strimmor blev det, sådär i farten för jag var stressad..

Nyckelord: , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag blev så glad för den, så nu laddar jag låtar för fullt!!! Några tips kanske???

2008-06-27 @ 21:31:28
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag lyssnar mest på r´n b men jag är öppen för alla förslag, vill ju ha lite nytt!!!

2008-06-27 @ 22:08:12
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Petra

Hehe, ja just ja..:) De enda jag lyssnar på dör är Kent! Jag får leta helt enkelt!! Ha en trevlig kväll!!

2008-06-27 @ 22:42:32
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0