´Lars Winnerbäck del 2

Här om dagen skrev jag ett inlägg där jag publicerade en inspelning från Lars Winnerbäcks sommarturné.
Jag skrev också att jag kommer visa er en grej till därifrån, och det är just det jag ska göra nu. Läs det andra inlägget här.

Här är en låt från Lasse som jag älskar! Jo, jag vet att jag säger så om alla hans låtar, men vissa är faktiskt bra mycket bättre än andra! Jag gillar försnacket, men hur han framför låten, det är helt underbart! Det är ett klipp på dryga 6 minuter, men det orkar ni!

Lars Winnerbäck - Söndermarken

Jag vill passa på att meddela er om att jag nu har internet igen! Och påminna er om att lägga till mig i bloggkoll, ikonen finns under inlägget..

Kommentarer
Postat av: S

Hinner inte skriva någon lång kommenatar idag, är i USA nu så har ont om tid eftersom ja betalar varje minut!! :(

har lagt upp lite bilder från LA, kika på dem vet jag!

Haft en bra dag annars?

ÄLSKA LASSE MEST AV ALLT :):):

2008-08-08 @ 06:31:40
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Det var skitkul, Markus var asbra, och KENT var självklart helt jävla skitbra! Jocke Berg var skitsnygg och det var riktigt röj. Vad synd, men det kommer ju liksom fler gånger ;) Nog för att det skulle dröja nu innan de gav sig ut igen men va fan, de kommer snart!



Jo, jag menade Lasse Lindh. Att han är Underbar ;)

2008-08-08 @ 14:08:37
URL: http://basriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0