´Lars Winnerbäck

Jag kunde inte komma på någon bättre rubrik, det klingar så bra som det är! Lars Winnerbäck. Det namnet sitter tatuerat i både hjärta och hjärna på mig idag. Jag som förövrigt började dagen rätt halvkasst har byggt upp dagen till en bra dag, genom tatueringarna med bokstäver som passar så bra ihop som bokstäver kan göra. Om inte bättre.
I alla fall så tänkte jag sluta famla och istället visa er något som gav mig sådan gåshud att man kunde skära i glas med den, och lyckotårarna rann oavbrytet, samtidigt som jag absolut, verkligen verkligen inte kunde sitta still..
Här har ni honom i egen hög person, live sommar 2008, jag önskar att jag kan få uppleva den magin i sommar.

Lars Winnerbäck och Miss Li - Om du lämnade mig nu

Kolla bara på dom orden han säger innan, kan man göra en bättre entré ?
För att inte tala om hur mycket man smälter när själva låten kommer igång.

Jag kommer lägga ut ytterligare ett klipp från sommarturnén, men det får vänta tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Ja, såklart jag vill ses om du kommer! Du verkar vara en jättesnäll och härlig person, så det är klart! :)

Haha, ja precis! Det skulle inte sitta helt fel om han kom redan imorgon, hehe. ^^*

2008-08-04 @ 01:59:00
URL: http://worstcasescenario.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0