´Tillökning i familjen!

Hej på er!

Jag har fullt upp hela tiden och är därför jättetrött under den lediga tid jag har. Men nu tänkte jag slänga in en snabb uppdatering!

Timo Räisänen
ska få tillökning i familjen, han väntar alltså ett till barn. Sitt tredje, om man räknar med bonusdottern Alia. Väldigt roligt, om ni frågar mig!

Ni kanske köpte Mama när han var med i den för snart två år sedan? Där står det lite om hans familjeliv hittils.

I den här tidningen var han med i!

Jag är osäker på när barnet ska komma, på fredag spelar Timo i Växjö!


Skulle kunna tro att Timo är ungefär så här glad över det, eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Nä men gud vad kul! :)

2010-05-19 @ 20:13:12
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0