´Timos nya

Hej igen!

Förra onsdagen släppte ingen mindre än Timo Räisänen sitt femte album. The Anatomy of Timo Räisänen. Ett, enligt mig, riktigt bra album!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var jag till Bengans i Stockholm i lördags för att se Timo spela ett par låtar och signera. Jag köpte albumet och fick det signerat, han spelade och låtarna blev bara ännu bättre!

Tänkte visa några av mina favoritlåtar från nya albumet!


Timo Räisänen - Numbers (första singeln från albumet)


Timo Räisänen - Bleeding (Nyhetsmorgon i söndags)

Tänkte visa er lite fler klipp med Timo från helgen i ett senare inlägg!

Sen när vi kom till Uppsala så sprang vi förbi ingen mindre än Niels Nankler, Timos Gitarrist! Inte illa..


Nya albumet är inte bara bra, det är snyggt också!

Vad tycker ni om nya albumet?

Kommentarer
Postat av: JENNIE

sv; det är bara bra!

vad har du hittat på idag?

2010-03-29 @ 20:48:09
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: S as in Sofia

Ja scones är det bästa :):)

ÅHH TIMOS NYA!! FIIIT!

2010-03-29 @ 21:32:46
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0