´Mitt kvarter

Hej på er!

Jag hade bara massa hål idag i skolan så jag fick ledigt, tur för er!

Tänkte visa er en PSL-version av en låt av Markus Krunegård.


Markus Krunegård - Mitt kvarter

En natt drömde jag faktiskt att jag sprang omkring och helt plötsligt fanns ett stort hus med massa lägenheter i, jag såg att på nedre våningen fanns ju faktiskt Beautyshopen som han sjunger om, minns inte riktigt vad som hände sen, men jag tror att jag sprang upp till lägenheterna och kollade! Då är man inne i musiken, om man drömmer om låtarna..

Har ni drömt om någon låttext någon gång? Eller ännu vanligare, om en artist?

Kommentarer
Postat av: anni med litet a och inget e

Jag har faktiskt varit i huset där han bor, och längst ner så ligger en beautyshop!

2010-03-29 @ 16:41:23
URL: http://beivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0