´Magnus Weideskog

Vänner!

Jag har varit extremt kass på att blogga. Jag känner mig värdelös varje gång jag hör om folk som läser min blogg, när ni kommer och säger att er mamma, moster eller lillebror läser den, och när ni som brukar läsa den pratar om den.

Inspirationen har varit död. Men nu börjar konserterna komma igång igen och det känns superbra!

Tänkte som plåster på såren lägga upp fyra inlägg, tror inte alla kommer upp idag, men kika in här för lite läsning!

Igår var jag till Bengans i Stockholm, Timo Räisänen skulle signera där. När vi kom in i butiken spelades låtar jag kände igen och jag sa till mina kompisar att jag brukar lyssna på den skivan på spotify, vi bestämde oss för att leta upp skivan, utan resultat.

Efter ett tag gav vi upp för att leta efter Timos skiva, vi hittade de vid kassan och i samma hylla låg just den skivan vi hade letat efter, med en lapp "Magnus Weideskog signering 27/3 kl 13:00" det kunde inte vara möjligt tänkte vi, klockan var kvart över när vi kom dit och så fort kunde han ju inte ha både spelat, signerat och försvunnit. Synd i så fall för jag hade velat se honom.

Jag tog en The Anatomy of Timo Räisänen (Timos nya) och Unga hjärtan (Magnus Weideskogs album) och tänkte precis gå mot kassan när jag hör någon från scenen säga "Hej, det är jag som är Magnus Weideskog"

Tur hade jag som inte bara fick se Timo, utan även Magnus!

Jaja, Slutpratat! Jag köpte i alla fall skivorna, kollade på två fina killar och fick skivorna signerade!

Kolla videorna här nedan och njut av en snygg kille som kan det där med musik! ;)


Magnus Weideskog - Tik Tok (cover)


Magnus Weideskog - Förlåt

 
(lägger upp en miniatyrbild för att länka på facebook, klicka för att se större)

Är han inte underbar så säg? Jag har länkat till spotify högre upp, bara att klicka och lyssna vidare!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

:) mm, han är jättefin lasse. och ja, förhoppningvis ska jag till peace and love. tänkte faktiskt boka biljett snaaart. och du?

2010-03-28 @ 19:49:00
URL: http://kyss47.devote.se
Postat av: maria

åh vad fint med lite uppdatering här! jag har saknat det, och säkert många andra också.

puss!

2010-03-28 @ 20:55:41
URL: http://stjarnkaos.blogspot.com
Postat av: nathalie

ska lyssna!

2010-03-28 @ 22:09:47
URL: http://igottagetsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0