´Bli Kristoffer Hedberg fan!

Hej igen!

Jag har många favoritartister och det går mest i perioder. Ofta i samband med att jag har sett de live eller på tv. En kille som jag aldrig tröttnar på är Kristoffer Hedberg!

Jag kan verka tjatig, men jag tycker alla borde få chansen att höra honom!

Jag vet att många som läser bloggen och många av mina kompisar har börjat lyssna på honom och tycker om honom. Ikväll kom jag på att ni som vill ha koll på honom, på albumsläpp, konserter och så vidare, kan ju gå med i hans fansida på facebook!

Den 8 maj har han en konsert i Vänersborg. För mig är det en  enkel resa på 65-70 mil om jag åker kommunalt, men jag tycker helt klart att det skulle vara värt det! Ni som bor i närheten och vill se honom kan gå med i facebookgruppen och dra iväg ett mail om det!


Kristoffer Hedberg - Ikväll är vi rebeller


Kristoffer Hedberg - Jag faller i dig


Dagens tips är alltså att kan ni ta er till Vänersborg den 8 maj, gör det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej fy, himla jobbigt.. på eftermiddagen en stund: superbra! men två timmar på kvällen, not good, kommer ju itne kunna sova inatT:)

2010-03-28 @ 23:27:25
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: JENNIE ♥

Hej!

Hoppas att jag inte stör en måndag som denna, (klockan är över 00:00), hihi ♥

Är allt bra med dig?



Kram Jennie ♥

2010-03-29 @ 01:12:31
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ibland är det rätt bra att bo i Vänersborg!

Kristoffer är kompis till mina kompisar dessutom.

2010-03-29 @ 14:12:52
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0