´Spotify- och bloggtips!

Hej på er!

Nu är jag hemma från skolan! Idag fick jag en demoversion av en låt som inte har släppts någonstans av en artist skickad till min mail, hur trevligt var inte det? Mer om det får ni tyvärr inte veta då jag lovat vara tyst om det!

Något ni däremot ska få veta nu är att Magnus Weideskogs cover på Ke$has låt Tik Tok har släppts på Spotify!

Låten finns som en tidigare version på Youtube, ni kan titta här om ni inte har Spotify.


För att komma till låten på Spotify: Klicka här.

När jag ändå håller på kan jag passa på att tipsa om hans blogg också, det är bra mysigt när artisterna bloggar!
För att komma till hans blogg, klicka här.

Hoppas att ni gillade det!

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Åh en ny spotify lista behövde jag verkligen tack :)

2010-04-14 @ 20:26:16
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0