´Snabbtips!

Hej på er!

Jag ska strax cykla iväg till Stadshotellet en sväng, men innan dess tänkte jag hinna med ett snabbt inlägg.
Jag satt just och tänkte lite på bloggen, att jag borde blogga, men tänkte att det får jag ta lite senare för jag visste ju inte ens vad jag skulle blogga om. Jag blev lite trött på min spotifylista och gick in på mina favoriter på youtube och började lyssna på ett fint klipp. Då slog det mig, varför inte tipsa om det?

Det är en otroligt fin tjej som sjunger och spelar gitarr, här får ni höra henne göra en cover!


Nathalie Saviluoto - Never say never (The Fray Cover)

Och har ni något att säga henne så råder jag er att gå in på henner blogg här och göra det!

(hoppas att det var okej att jag skrev om dig?)

Kommentarer
Postat av: Jag

Vill ge dig ett musiktips Ludwig Bell Jag är en idiot hur bra som helst och han e ju jättesöt oxå :) Lyssna !!!!!!!

2010-05-04 @ 12:50:29
Postat av: Zoofie

Åh, detta är en blogg jag måste följa! :) Superbra blogg och grymma tips! :) Själv bloggar jag också rätt så mycket om musik. Du får gärna kika min blogg och följa mig om det verkar intressant :)

2010-05-04 @ 16:04:08
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: nathalie

hahahaha åååh! NU ser jag detta inlägg!



googlade mig själv (av det tråkiga skälet för att se om det var någon gammal blogg eller sida jag skulle ta bort, haha) och så hittade jag det här.



du är väl för söt du!

2010-06-30 @ 13:37:14
URL: http://igottagetsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0