´Lars Winnerbäcks förband!

Hej på er!

Jag blir varm om hjärtat när jag läser era kommentarer angående föregående inlägg!
Att ni fastnade för Kristoffer Hedberg glädjer mig verkligen! Både för hans skull, för det är han verkligen värd! Och för att jag har kunnat inspirerat er, det betyder mycket för mig! Kul att ni till och med bad om att få läsa mer om honom här i bloggen!

Lars Winnerbäck drar iväg på en höst/vinterturné om drygt en månad, och då besöker han många städer, som Linköping, Stockholm, Göteborg, Uppsala, Sundsvall, Malmö och många andra Svenska städer, och även lite i Norge!

Jag har chansen att åka till många av de städerna, och någon ska jag i alla fall på. Kanske i Uppsala, kanske Linköping, Jönköping eller kanske Gävle! Ingen aning om vart jag ska ta mig, närmast är i alla fall Uppsala.

Förresten! För er som ska se honom i Göteborg, den 30/10, 31/10 eller 1/11 tycker jag att ni ska ta och besöka Kontiki i Göteborg den 28/10 och se Kristoffer Hedberg spela!

Med sig på turnén har Lasse en kille som heter Andreas Grega som förband, han släppte sin debutsingel Dom hade mycket att säga i början på sommaren. Inför turnén släpper Andreas en EP som han kommer att spela!

Här får ni smaka på debutsingeln!


Andreas Grega - Dom hade mycket att säga

Jag godkände låten direkt och den är ganska härlig! Jag önskar att jag hade hittat den i somras, då hade den passat jättebra, det låter verkligen som en sommarlåt! Videon i sig är ju otroligt fin också!

Vad tycker ni om låten? Ska ni se Lasse live i höst/vinter?

Kommentarer
Postat av: 2I1N3A

Svar: Ja det får det.Men beror på hur du vill ha den som hängande berlock.. på armband eller halsband eller bland nyckelringarna!

2009-09-15 @ 10:01:04
URL: http://iinaaass.blogg.se/
Postat av: anni med litet a och inget e

Jag ska se Lasse i Göteborg och Karlstad. Om jag har råd kanske det blir Borås eller Uddevalla eller nåt annat i närheten också.

Jag önskar verkligen att jag inte är hemma i Karlstad den 28, om jag hade vart här i Kungälv så hade jag ABSOLUT sett Kristoffer. Åh. Fina Kristoffer.

2009-09-15 @ 20:30:35
URL: http://beivor.blogg.se/
Postat av: Miamaria

Lasse 7/11 HERE I COME!!! Sjuuuukt peppe är jag o:

2009-09-17 @ 09:00:28
Postat av: Miamaria

Lasse 7/11 HERE I COME!!! Sjuuuukt peppe är jag o:

2009-09-17 @ 09:00:36
Postat av: S

YES! Lars, Stockholm 6/11

2009-09-20 @ 20:50:46
Postat av: Victoria

Yay, lasse i linköping! :D

2009-09-29 @ 17:10:12
Postat av: isabella

va på lars winnerbäck igår i gbg :D

2009-11-01 @ 23:01:51
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: Freja

Det blir Lars i Jönköping, allt annat i närheten är slut! Ska bli underbart att se honom igen!

2009-11-15 @ 23:09:17
Postat av: Therese

ååh Andreas Grega är helt underbar! Som människa och artist! :D Synd att han ställde in i fredags när jag skulle se Lasse och Grega spela. Men jag är böjd som fick se Lars! :D

2009-12-13 @ 18:24:24
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0