´Om flytten till Sydkorea!


Jag har fått in en hel del frågor om Lasse Lindhs flytt till Sydkorea!
Vad det handlar om, när, var, hur, och att det är tråkigt.

Han är väldigt stor i Sydkorea, och det är väl anledningen att han ska dit antar jag. Det är inte för "Skandalerna i Melodifestivalen" som han "Flyr landet" som aftonbladet skriver, haha!
Flytten sker i höst, September kanske, så ni får försöka passa på att se honom i Sommar!

Jag vet dock inte vart han ska spela i sommar, men nu den 30e maj så kan ni se honom i Eksjö! Sen ska han till Putte i Parken i sommar, fler spelningar kommer förhoppningsvis upp snart!

Och sist, men inte minst: Tråkigt att han ska flytta..

Ja, det är väldans tråkigt, vi i Sverige vill ju har våran Lasse! Men, Sydkorea kan behöva honom ett tag, och vet ni vad?
- Han har lovat mig att han ska ha otroligt kul och att han kommer tillbaka snart!
Det var mina villkor till att han skulle åka! Han är värd det!

Var det något mer, eller är ni nöjda med mitt svar?

(bilen är fotad av mig på sommarkrysset förra året, inte röra!)

Kommentarer
Postat av: linda

Skönt att du är tillbaka :D nu är även jag igång efter mitt uppehåll. Hur är det annars då bruden? :D

2009-05-16 @ 14:31:03
URL: http://enarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

fin bild på finaste lasse!



är så glad över att han ska till putte i parken så att jag får se honom igen!

2009-05-16 @ 17:36:47
URL: http://ajajkapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0