´Förklaring

Hej på er!
Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera på sistone, inspirationen har inte varit på topp. Jag har haft så mycket i mitt huvud och jag har svävat på moln ibland och ramlat ner på marken ibland, kan man säga!

Imorse fick jag skrivinspiration. När jag var ute på en lång kvällspromenad fick jag vardagsinspiration, och när jag läste Lasse Lindhs gästbok fick jag inspiration i fingrarna, lite ilska som gjorde att jag måste skriva!

Folk hoppar i princip på honom i hans gästbok. Om en artikel där han ska ha sagt fel saker i, för ett par år sedan.

Känns det logiskt? Nej, inte enligt mig.

Exakt hur många av de som klagar på Lasse, och kräver en förklaring, tror ni vet hur det egentligen var?
De tänker inte på att tidningar alltid måste ta det mest saftiga, snuskiga och intressanta folk säger, för att sälja. De tänker inte heller på att alla gör misstag. Jag har gjort hur många misstag som helst i mitt liv, jag ångrar dock inte ett enda, det är inte humant att leva ett felfritt liv tycker jag!

Lasse har ingen skyldighet att förklara sig. Sagt är sagt, hela artikeln finns inte ute på internet, därför kan ingen döma om det han sa var dumt eller inte. Han var heller inte den enda som sa sånna saker. Men det kommer upp en förklaring på hans hemsida inom ett par dagar, jag säger till då!

Lasse är en underbar kille med ett hjärta mycket större än hela Sverige, det är nog därför han ska flytta till Sydkorea tror jag, vad tror ni?


Lasse och jag i Linköping förra året!

(Nej, jag tänker inte säga vad tidningen heter för jag stödjer inte grejen att ni ska läsa den)

Kommentarer
Postat av: Natta

Har ingen aning om vad det är för artikel,men kanske lika bra det? Den där bilden är förresten jättesöt!

2009-05-14 @ 23:13:18
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Emma

10 tummar upp för dig. Äntligen någon som håller med mig. Vill dock inte att han ska flytta till Sydkorea :(

2009-05-14 @ 23:17:10
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: maria

lasse är så fin

jag vill inte att han ska flytta här ifrån, när händer det?

2009-05-15 @ 15:06:21
URL: http://tracksju.blogg.se/
Postat av: ange

Åh, vilket härligt namn på din blogg! :) och vad är egentligen det här med att Lasse L ska flytta till sydkorea.. Sjukt tråkigt!

2009-05-15 @ 22:03:57
URL: http://angeliquaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0