´Köp Café



Köp Café så fort ni kan, där i finns en väldigt lång intervju med snygge Moneybrother!

Jag vet, jag är extremt kass på det här, någonting i mig vill bara strejka.. Det här hänt mycket, Lars Winnerbäck släpper en bok i höst, Lasse Lindh har börjat blogga (han är bra mycket bättre än mig, lovar!), Kent har den traditionella frågestunden, timo har varit med på nationaldagsfirande och sjungit låten eloise, där har ni lite att gotta er med!

För er som undrar hur det är med mig; Jag har haft magkatarr i två veckor, avslutat en längre praktikperiod, fått besked om att jag ska jobba nästan hela sommaren, och bytt ut glödlampor i sovrummet, nu sitter jag och njuter av att mitt rum förmodligen lyser upp hela staden! Sen har jag testat spela the sims 3 också, att rekomendera för er som gillar de tidigare spelen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: natta

åh, såg den! snygg bild!

2009-06-12 @ 00:31:33
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Klara

Ja gud ja, han är riktigt het!



2009-07-06 @ 10:07:31
URL: http://scoutbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0