´Nytt från Lasse och jag lever, nästan!

Hej på er! I helgen var jag som sagt datorlös, sen var jag sjukt trött och har fått höra att jag uppdaterar bloggen för sällan. Nu åkte jag på magsjukan, så dator är väl inte drömgörat just nu, jag blir bara yr av alla bokstäver!

Istället för att jag ska knåpa ihop ett inlägg nu så hänvisar jag er till Lasse Lindhs hemsida, där står det lite om nya skivan, när den kommer ut, vad den kommer heta och så vidare!

Ha det bra sålänge, hoppas att jag blir frisk snart så att ni kan få lite bättre inlägg!


Kommentarer
Postat av: maria

svar: åh <3 jag saknar dig också, vet du. hoppas att vi kan träffas snart, det skulle vara typ .. bäst, och det skulle kanske göra mig lite gladare <3

och jag skulle också vilja se håkankonserten med dig ju, det är så sämst att vi bor så långt ifrån varandra ._.



krya på dig, söti! <3

2009-01-28 @ 18:13:45
URL: http://lukeskywalkertonight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0