´Update!

Jag vet, jag är GRYMT dålig på att uppdatera här! Och jag vet, ni vill se massa inlägg härifrån, och jag vet, ni ber mig varje dag att skriva oftare.

Vad jag har haft för mig? Jag har haft lov i tre veckor:

Jag har sett Lasse Lindh komma sist i Melodifestivalen. Synd, det var en väldigt bra låt, och de var väldigt fina på scen! Jag har med spänning följt Kristoffer Hedbergs statusuppdateringar på facebook, mycket repande och grejer!
Jag har Missat att skriva att Anna Ternheim var med igår på Popcirkus, gå in på svt.se och kolla in programmet i efterhand!
Jag har sett båda Lars Winnerbäcks dvds, och Håkans!
Jag har dansat och sjungit på stan, och spelat lite gitarr/bas för fina människor.
Jag har försökt lära mormor skillnaden mellan Håkan Hellström och Måns Zelmerlöw.
Jag har gjort saker som man skriver låtar om.

Väldigt bra, om man kollar utanför musikvägen så har jag umgåtts med väldigt fina människor, hjälpt grannen att snickra, gått promenader, haft lite praktik, varit med världens finaste vän, bakat kladdkakor och ätit ananas och mango och ben & jerry's, sett på film med vänner och ätit godis för första gången på ett år.

Det långa inlägget med massa smått och gott får vänta. Jag har två dagar kvar med min vän nu, imorgon ska vi se Håkan Hellström live i Gävle, när hon åker är det inte mycket liv i mig, på måndag har jag första lektionen på fyra veckor.

Så, ni kan väl vänta er en liten konsertrecenssion, som plåster på såren! Och självklart bilder!


Kommentarer
Postat av: adina

åhhh, håkan! :D det är en stor skillnad mellan zelmerlöv och hellström... host.

kul att se håkan live ju :D jag ska med göra det (om två veckor och två dagar). beställde biljett förut. lycka. <3

2009-02-19 @ 22:30:51
URL: http://desirable.devote.se
Postat av: Farbror Joakim

Tjena, Nasaret! Mäkta impad av ditt jobb på den här sidan. (Och överlycklig att du lyssnar på 'MUSIK' och inte 'musik').

2009-02-20 @ 03:52:10
Postat av: natta

håkan idag för din del. jag får vänta till på söndag,haha. hoppas du får riktigt roligt och inte är allt för depp när skolan börjar!kram

2009-02-20 @ 11:00:48
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Anna

JAg saknar dina updateringar ju ;P

2009-02-20 @ 20:12:53
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

"Jag har försökt lära mormor skillnaden mellan Håkan Hellström och Måns Zelmerlöw." hahaha! :D Underbart!

2009-02-23 @ 18:35:01
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

"Jag har försökt lära mormor skillnaden mellan Håkan Hellström och Måns Zelmerlöw." hahaha! :D Underbart!

2009-02-23 @ 18:35:04
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0