´Konserten!

Hej på er!

Idag är en riktigt fin dag för mig. En sån dag då man går omkring och ler som ett fån hela dagen. Då solen skiner på mig och då allt går som på räls! Jag är glad och helt lyrisk!

Tänkte bara berätta för er att det var helt rätt det som Madde skrev i en kommentar, det är Lasse Lindh och bandet som har koncert den tredje September! Alltså torsdag nästa vecka.. Han säger att det kan vara den sista spelningen, så hoppas att ni kan komma!

MEN! Ni vet Kristoffer Hedberg som jag brukar prata om ganska mycket här på bloggen? Han spelar samma kväll på samma ställe! Han är alltså förband för Lasse!

Så, på torsdag nästa vecka hoppas jag att ni befinner er i Stockholm, på Kafé44 och ser Kristoffer Hedberg med sitt band, och Lasse Lindh och sitt band!

Behöver ni vägbeskrivning till Kafé44 så är det bara att fråga i en kommentar!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Lars Winnerbäcks livedvd och le vidare i drömmarna!

Och fina ni, tyck till om inlägget nedan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Saviluoto

vad kul att du skriver igen sötis!

2009-08-25 @ 05:36:50
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Gamerguy

hoppas det går bra :P

Ha en trevlig tisdag.

2009-08-25 @ 06:42:52
URL: http://gamerguy.blogg.se/
Postat av: nellie

vad kostar det? funderar på att trilla neråt från umeå. haha. åh.

2009-08-26 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0