´För er skull

Jag vet att ni vill att jag uppdaterar oftare. Men i sommar har jag haft ganska mycket..
Jag har jobbat hela sommaren, har bara haft två hela veckor lediga, första och sista veckan på lovet.
Det resulterade i att jag var tvungen att hinna med allt den här sista veckan. Frisörsbesök, möten, shopping (jag har behövt införskaffa lite grejer under hela sommaren, haha), träffa folk och så.

Jaja, nog om det! I sommar har jag som ni kanske förstår inte hunnit med konserter, var ju en helg i Stockholm i början på sommaren, på Sommarkrysset när Lasse Lindh var med. Det var trevligt och jag och min fina vän var med om nya roliga upplevelser som vanligt. Man kan tro att vi lever i en film, sånt händer bara på film!

Jag hann åka en sväng upp till Östersund och Yran också. Vi var bara där över en natt i princip. Hann med att se Lady Gaga, inte min favorit precis, men en upplevelse i sig! Det var jag och en annan väldigt fin vän som åkte, och vi hade jättekul!

Nästa projekt, förutom en väldigt stor grej i mitt liv som är på gång, är nog att ta mig in till Stockholm torsdag den tredje September, och sova kvar till den femte! Det är en konsert den tredje, men jag tror tyvärr inte att jag kan säga vilken konsert det är, den verkar inte vara officiell än.. Ni kan ju boka in er på Stockholm den dagen i alla fall, så återkommer jag senare! Den fjärde spelar Håkan på Grönan! Det är ju perfekt, slå två flugor på en smäll!

Så de datumen hittar ni förmodligen mig i Stockholm med någon eller några väldigt fina vänner! Kanske ses vi där!

Jag återkommer som sagt så fort jag kan säga mer om konserten!

Kram.

Kommentarer
Postat av: anni med litet a och inget e

Okej, nu blir jag nyfiken, vad är det den 3e????

2009-08-16 @ 15:08:11
URL: http://beivor.blogg.se/
Postat av: nicolina

segt att du bara haft två veckors ledigt, fast pengar är ju o andra sidan kul att skrapa ihop vilket du nog hunnit med nu då. :) finfint!

2009-08-16 @ 19:34:04
URL: http://dimmigadagar.wordpress.com
Postat av: Malin

ååh, I love that you're back!

sova hos jockesberg den tredje då kanske ;)? och göra stockholm lite vackrare igen.



längtiiiis.

love you

2009-08-17 @ 10:40:47
URL: http://basriff.blogg.se/
Postat av: madde.

lasse lidh på cafe 44 den tredje? Tror det är officelt nu.

2009-08-22 @ 23:01:59
URL: http://modernatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0