´Valborg

Hur ska ni fira Valborg? Festa gärnet? Hemmakväll? Brasa? Bio kanske? Ni som bor i Uppsalatrakterna är väl förmodligen på forsränningen antar jag?

Annars kan ni som kan ta er till Stockholm dra till Nalen! Där har nämnligen Lasse Lindh en konsert! Som att det inte vore nog så är även Kristoffer Hedberg där! (och andra hemliga artister pratas det om) Underbart!

Själv lider jag av grov beslutsångest. Dagen börjar förmodligen med forsränningen, men om det blir konsert eller inte är inte klart än. Det är mycket jobb att ta sig till och från konserten. Men jag saknar de fina killarna som tänker stå på scen då.

Bättre blir det ju aldrig av att både artisterna och kompisarna drar i mig åt olika håll och att båda kvällarna förmodligen inte kommer ha särskilt vackert slut..

Jaja, nog med mitt tjafs. Ville bara meddela er om att det kommer hållas en superfin konsert på Nalen i Stockholm med insläpp klockan åtta på Valborg! Mer info om den här.


Kommentarer
Postat av: natta

sv:tack! ;-) hah, ja, iofs, men, jag vill ju....jag är bara lite lat när det gäller att lyssna på nytt..

2009-04-29 @ 16:25:36
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja fast jag tycker inte det är så bra marknadsföring med tanke på att han verkar ha förlorat många av sina gamla fans. tappade lite respekt för han när han var med där, även om många av låtarna fortfarande är helt okej :)

2009-04-29 @ 16:40:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: nicolina

det blir bara mys och att ta det lugnt här. :)

2009-04-30 @ 21:26:18
URL: http://dimmigadagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0