´Uppdatering

Hej på er! Jag vet att jag har varit otroligt dålig på att uppdatera nu, men det har helt enkelt inte hänt så mycket som jag kan skriva om.

Lasse Lindh är i Miami, han hade 36 grader igår och blev röd som en kräfta, vilket även var gårdagens uppdrag.

Men i veckan händer väl fler grejer, Lasse kommer hem, hans singel släpps, nya numret av sonic släpps och vi hoppas att det är något kul i den.. Ni har grejer att se fram emot helt enkelt!

Jag ska i alla fall publicera ett fint inlägg senare idag, ha det toppen sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja... den gav mig hopp i otroligt jobbiga tider. sången hjälpte mig att hitta nåt mer att tro på... sluta tvivla. den är mycket mer än bara en grej, mer än en känsla... ah, så jävla svårt att beskriva det blir bara så klychigt och religiöst nästan...

2008-09-14 @ 14:39:05
URL: http://www.atmosfaren.blogspot.com
Postat av: anna

Åh jag vill också åka till USA ;p



Svar: Okej, men det är väl rätt känt typ? Jag tror jag har hört det innan iaf xd



Ja! Usch, jag hatar olyckor. Men det är bättre när dem stänger av vgen isf, jag har varit med om när folk ligger på vägen och får hjälp och så är vägen öppen och alla bara kör :O Helt sjukt egentligen.

2008-09-14 @ 16:46:25
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0