´Tracks

Hej på er! Ni kan nu börja rösta på Tracks igen! Såhär ligger några artister till:
Kent har med låten Vy från ett luftslott (Punks Jump Up Remix) gått tillbaka till plats tre!
Miss Li har med låten Ba Ba Ba sjunkit en plats, och ligger just nu på plats fyra!
Lasse och Timo ligger stadigt på plats tolv med låten Kom Kampsång! (kom igen, rösta upp dom!)
Marit Bergman feat. Titiyo ligger lika stadigt på plats 18, med låten 300 Slow Days In A Row!
Sen ligger dom här på platser under 20:
Hello Saferide ligger med sin nya låt Anna på plats 28!
Kleerup/Marit Bergman ligger på plats 29 med låten 3 AM!

Så nu är det bara att rösta upp dom! Klicka här för att komma till röstningen.

Kommentarer
Postat av: anna

Svar: Ja, men jag tycker att Anna Ternheims version blir bättre och bättre för varje gång jag hör den ;p



Nej, jag missade det också :/ Men jag har lyssnat på hela idag i omgångar och jag har typ tio minuter kvar nu ;p Men det var kul att höra, jag har ju inte följt dem förren nu sen dem slutade så jag fick reda på massa som jag inte visste :) Haha men det är bra att man kan lyssna i efterhand ;p

2008-09-06 @ 22:29:30
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0