´Natalie

En sak jag har märkt är att väldigtväldigt många Googlar på Natalie Davet och kommer fram till min blogg.
Jag vet ju inte direkt vad det är man vill veta när man googlar på hennes namn, men jag tänkte att jag kunde skriva lite info så att ni någongång känner att ni har hittat rätt!


Natalie Davet heter tjejen som Håkan Hellström är tillsammans med. Hon är 29 år, alltså fem år yngre än Håkan.
Dom träffades 2002 när Håkan var i Basilien för att göra inspelningar för hans andra album Det är så jag säger det. Håkan skulle även göra ett resereportage för TV4's program När och fjärran, där Natalie var hans guide.
Paret har numera två barn, Sigge som fyller tre år i jul, och nytillskottet som vi hittills inte har fått några namnupplysningar om, annat än att det blev en son. Familjen bor numera bara i Göteborg, då dom flyttade från Södermalm i Stockholm för en tid sedan.

Jag hoppas att ni hittade vad ni letade efter!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, dom är så underbart söta :') <3

2008-09-21 @ 16:41:25
URL: http://popflickan.devote.se
Postat av: Lisa

jävlar har han ett barn till! jag inte en aning, hur får du reda på allt sånthär? måste vara alldeles ny...

2008-09-26 @ 17:07:33
Postat av: Natalie

Svar till Lisa: Ja, han har fått en son! Ja, han är bara 24 dagar gammal :) Hur jag får reda på det, haha det vet jag knappt själv, läser på olika sidor och sen så försöker jag få fram en källa så att jag vet att det är sant, DÅ skriver jag om det i bloggen :)

2008-09-26 @ 17:51:11
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Julius heter den nytillkommne!

2009-08-03 @ 13:38:51
Postat av: Anonym

Julius heter den nytillkommne!

2009-08-03 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0