´Kraft

Det gör ont, endå gör man illa sig själv genom att se det, om och om igen!
Broder Daniels sista konsert, den nya låten som är till Anders, publiken.
Det är fint, samtidigt som jag skäms över att kalla det fint, det är värt nåt så mycket bättre ord.
Jag kan helt enkelt inte sätta ord på det, men det är underbart! Kolla själva:

Broder Daniel live Way out West - Hold on to your dreams
(Det Henrik säger innan är jättefint, själva låten har rätt dålig kvalité, så vill ni så kan ni ju leta upp en bättre version på själva låten på Youtube, jag tänkte mest få med talet.)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag blir tårögd så fort jag hör det. jag vill tillbaka <3

2008-09-18 @ 22:32:50
URL: http://kollisionskurs.blogg.se/
Postat av: Maria

Fy fan vad sorgligt. Så hemskt. Men så vackert.

"Anders sover för alltid"

<3

2008-09-19 @ 21:05:24
URL: http://popflickan.devote.se
Postat av: Bi.

Men kunde inte hålla sig för tårar... Fast jag var inte där. Tyvärr.

2009-07-22 @ 01:45:13
Postat av: Patte

Fyfan. Blir så jävla depp när jag hör detta :(



Broder Daniel skapade musik som passar mig väldigt bra just nu. Mycket hjärta & smärta.

2011-02-01 @ 19:10:02
Postat av: Nomel

Jag är så ledesn för att jag missade sista konserten. Har levt med BD länge. Tack för att du la ut Henriks fina tal här!

Allt gott - och fortsätt leva era liv framåt! <3

2011-11-20 @ 00:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0