´Hello Saferide

Idag släpptes Hello Saferides Album "More mordern short stories from.."

Här är låtlistan:

1. I Wonder Who Is Like This One

2. 2008
3. Overall
4. Lund
5. X Telling Me About The Loss Of Something Dear, At Age 16
6. Middle Class

7. Parenting Never Ends
8. Anna
9. 25 Days
10. Sanco Panza
11. Travelling With Hs
12. Arjeplog

Det femte spåret har lite olika namn beroende på vart man kollar märkte jag, men jag förlitade mig på Razzias hemsida, efterssom det trots allt är hennes skivbolag!

Ni kan till exempel köpa albumet här för 129:- (väldigt bra pris tycker jag).


Kommentarer
Postat av: saom

Arjeplog. Underbart låtnamn.

2008-09-24 @ 19:14:40
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0