´Datumen

Jag ville bara klargöra några saker om Lasses turnédatum.

1. Det här var bara datumen för oktober månad, resten kommer senare, jag kommer säga till då!
Så om eran stad inte finns med så får ni vänta lite så kanske den kommer med senare!

2. Åldersgränsen i Göteborg är INTE 18 år, den har sänkts till 13 för att Lasses yngre fans ska ha någon chans att gå!

Så, är det några mer frågor eller någonting som inte är klart för er så är ni självklart välkomna att fråga, det är jättebra att ni gör det, då det förmodligen inte bara är ni som undrar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förlåt, det var ett tag sen jag läste på hemsidan, men när jag läste då stod det 18, nu har dom tydligen ändrat (till min stora lycka!!!) Det var tur att du rättade mig, annars hade jag inte kollat igen... :P

2008-09-26 @ 22:43:41
Postat av: Natalie

Svar till Hanna: Du ska inte säga förlåt! Det var ju bara bra att du sa det, för nu fick du ju reda på det också :) Sen är det säkert någon annan som missat också! Hoppas att du kan se honom i Göteborg nu! :)

2008-09-27 @ 00:07:10
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0