´Tracks

Nu har det hänt grejer på trackslistan!
Jag sitter och har ångest över vilka jag ska välja.
Såhär ser i alla fall listan ut:

femte plats kan ni se låten Anna med Hello Saferide!
Lasse Lindhs låt Tunn har åkt upp ända till sjätte plats, great!
Kristian Anttila ligger på tionde plats med Västra Frölunda.
Miss Li ligger på plats 11, med sin låt Ba Ba Ba.
Kent ligger på plats 12 med sin låt Vy från ett luftslott (Punks Jump Up Remix).
Anna Ternheim ligger på plats 14 med sin låt What have I done.
Kleerup och Marit Bergman ligger på plats 18 med låten 3 AM.
Sen kom en väldigt rolig överaskning, Håkan Hellström är med som nykomling! Rösta upp Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din till listan tills på lördag!

För att rösta så ska ni klicka här, do it!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: menar de, bra tänker dom inte ;O

2008-10-26 @ 21:26:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0