´Tack för konserten (Din jävel)

Den 24e september släpptes Bo Kaspers Orkesters nya skiva 8.

Sista spåret på skivan var ju, som jag skrev i ett tidigare inlägg, en hyllning till Håkan Hellström!

Här är en del av texten till den låten:

Tack för konserten
Och tack för den sången
Jag alltid tyckte hade handlat om mig

Den som förföljt mig
Och som har gjorts några gånger
Men jag trodde aldrig
Den skulle komma från dig

Jag kan ingenting
Jag kan bara det här
(Jag kan ingenting)
Och du vet att det aldrig går över

Jag har inget val
Jag har bara det här
(Jag har bara det här)
Och när resten av bandet går på
Vad tänker du då?

Tack för konserten
Du vet att vi hatar
Och du vet att vi älskar
Såna som dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0