´Novemberturné för Moneybrother

Anders Wendin (Moneybrother) ska ut på en höstturné i November.
Spelningen kommer äga rum i mindre lokaler än vanligt, med bara Magnus Stinnerbom (fiol, gitarr, mandolin, sång, flöjt) och Henrik  Nilsson (bas, trummor, piano och sång).

Här kan ni se honom i höst:


Biljetterna för Göteborg, Borås och Falun finns ute på Ticnet och kostar mellan 270-295 kronor.
Åldersgränsen är nog den vanliga, 13 år.

Någon som planerar att åka till någon av spelställena för att se honom spela?


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja visst låter det travligt? hösten är nog den bästa årstiden, men jag älskar snö förståss...







De e jättebra just nu! kolla in min blogg vad mycket jag har för mig, nej men det ärkul med hantverk och sånt.







hur helgen varit? händer nåt speciellt i veckan?



2008-10-12 @ 12:06:56
URL: http://www.atmosfaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0