´Lyssna i efterhand!

Nu tänkte jag, som jag lovade er, visa er hur ni gör för att lyssna på Lasse Lindh i efterhand.
Jag själv har precis lyssnat klart, det var intressant och fint, verkligen!

Skulle jag ha gjort ett sånt program, då man får välja ut 13 låtar som man ska spela, så skulle jag nog bli galen då jag sitter med pennan och försöker skriva upp vilka låtar jag ska spela och varför, jag skulle sudda och stryka över tills pappret var skrynkligt. Det finns en låt som jag är säker på att den måste finnas i listan, sen när man tänker efter så kommer dom där en efter en, men tretton, det tar nog tid!

Om intresse finns kan jag ju faktiskt göra en sådan lista någon dag. Skriv gärna om ni skulle tycka att det är kul.

Men till efterhandslyssnandet, klicka er in här, så ska ni komma direkt till programmet!
Fungerar det inte så får ni gärna fråga efter hjälp, så ska jag göra vad jag kan!

Senare kan ni vänta er ett inlägg om vad jag har inhandlat för något idag, och så kommer jag svara på era kommentarer då också!


Ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0