´Lasse tar revansch

Jag antar att ni inte har missat att Lasse Lindh var med i melodifestivalen i våras?
Men ni kanske har missat att han faktiskt är med i vår igen!

Idag kom det ut att han ställer upp i melodifestivalen, med låten  Jag ska slåss i dina kvarter.

Hur låter det? Ser ni fram emot det eller blir ni, som många blev förra gången, upprörda över att han ska vara med i melodifestivalen, och inte tycker att det är hans grej?

Jag tycker i alla fall att det låter underbart! Men självklart är det upp till var och en!


Kommentarer
Postat av: Mia

Revasch är något han behöver!

Gick ju piss dåligt sist :(

Men om han nu ska vara med ska jag rösta som en DÅRE!!! :D:D



Lycka till Lasse!

2008-10-15 @ 10:15:06
URL: http://aemms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

gör det inte? Jag har alltid undrat hur det är med sådana där "kom och se live" arr. Om man kan rösta eller så... måste kolla upp det ^^

2008-10-15 @ 21:27:02
Postat av: Maria

Den här gången ska han vidare!

<3

2008-10-16 @ 12:58:29
URL: http://popflickan.devote.se
Postat av: Lisa

jahaja..







nja jag vet inte, har ingen inplanerad, jag är inte så inne på det än på nåt sätt, men du har nån bestämmd va?







nu får på skriva på min mejl i stället eftersom jag slutat blogga.



2008-10-16 @ 15:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0