´Gårdagens inköp

Jag lovade ju er igår att berätta om vad jag köpte igår. Men igårkväll var jag lite upptagen, så ni får det nu istället.
Den som väntar på något gott...

Jag vill förvarna er om att bilderna inte är speciellt fint tagna, men jag antar att det spelar lite mindre roll..


Jag köpte nya numret av tidningen Mama, för att Timo Räisänen är månadens papa!
Gillar ni Timo ska ni verkligen köpa tidningen, jag kan garantera er att ni kommer gilla den!
Han pratar såklart om familjen, och mat såklart!

Sen köpte jag Håkan Hellströms notbok! Den var bra faktiskt, många fina illustrationer i och noter till alla låtar från hans tre första album! Känn ingen sorg för mig Göteborg, Det är så jag säger det och Ett kolikbarns bekännelser. Boken innehåller även en intervju med Håkan!

Tidningen kostar 42:- och för boken fick jag ge 166:-, det går att beställa den för 124:- på Adlibris.

På tidningen Mama stog det ingenting om att Timo ska vara med, så jag tänkte visa er en bild på omslaget så att ni vet hur det ser ut i alla fall!


Idag har jag fullt upp, men tänkte visa er en av dom sista delarna av "Lyssna på trackslistan", tipsa om en tävling och lägga ut ett citat.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: S

Har Håkans bok! De är finfin den!

Har varit i en bloggtorka men nu är det nya balett bilder uppe :):)

Hoppas att din helg blir kanon!!

2008-10-04 @ 12:19:46
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag ha den notboken! det är faktiskt riktigt fina illustrationer. jag tänkte säga en som jag tycker mest om men jag kunde inte bestämma EN...



aa, jag menade att du kan skriva till min adress istället för på min blogg.







absolut, de e ju så , manvet minst om där man bor, men jag bor ju inte i uppland, utan västmanland, men men...





nej! du fattar! skönt! otroligt jobbigt, och meningslöst egentligen... men hur ska man göra för att INTE känna så då?

2008-10-04 @ 14:31:29
URL: http://www.atmosfaren.blogspot.com
Postat av: tita

åååå jag vill oxå ha den där boken,,jättesvår att hitta men nu fick jag ett tips av dig alibris,,tack..jag köpte en annan bok om håkan som är skriven av håkan steen,,jättebra är den....

2008-10-04 @ 16:33:13
Postat av: Natalie

Svar till tita:

Jag har sett den på en hel del ställen på internet, men Adlibris kan jag rekomendera :) Själv så köpte jag den i en musikaffär i Uppsala, sista exemplaret!

Jag har också den andra boken, och jag gillar den starkt jag också! Kul att du kunde ta del av mitt tips!

2008-10-04 @ 16:57:57
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0