´Frånvaro och uppdaterade spelningar

Hej på er!
Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att skriva i bloggen dom senaste dagarna, men jag har verkligen fullt upp!
Jag vill inte säga att jag har tappat inspirationen, för finns det någonting som är så inspirerande som hösten? Jag älskar att åka buss förbi blandskogarna, där solen lyser upp dom starkt gröna barrträden och dom lysande gula, bruna, orangea och röda höstträden, och sen den klarblåa himlen bakom det.

Nog om det, jag tänkte berätta lite om kommande saker i höst, och vad som har hänt i Lasses spellista.

Såhär ser datumen ut just nu:


Förutom att han har lagt till Västervik, Hudiksvall, Sundsvall och ännu en Stockholmsspelning, så har Borlänge ändrat datum från den 11/10 till den 16/10. Stockholmsspelningen som las till är utan åldersgräns (13 gäller ju såklart fortfarande) efterssom att den förra hade högre åldersgräns.

Biljetter för Sundsvall finns ute på ticnet, vi har haft kontakt med spelstället, det är 18 eller 20 årsgräns, men vi ska försöka flytta spelningen till en annan tid, alt. dagen efter.

Biljetter för linköping kommer inte att finnas på internet, dom får man köpa på plats, och en bekant som hade kontakt med spelstället meddelades att det kommer finnas många biljetter, så att man är nästan garanterad en biljett.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jahadu till sundsvall! vad ska du göra där?





jo i helgen gjorde jag en massa mysigt och i morse var jag på queenkonsert! haha nej det var kulturskolan som ordnat en infokonsert om feddie mercury och queen.

2008-10-14 @ 19:55:30
URL: http://www.atmosfaren.blogspot.com
Postat av: Lisa

jahadu till sundsvall! vad ska du göra där?







jo i helgen gjorde jag en massa mysigt och i morse var jag på queenkonsert! haha nej det var kulturskolan som ordnat en infokonsert om feddie mercury och queen.

2008-10-14 @ 19:55:48
URL: http://www.atmosfaren.blogspot.com
Postat av: anna

vet du om det är någon åldersgräns på spelningen i lindköping? :P

2008-10-20 @ 18:59:14
Postat av: anna

oj linköping*

2008-10-20 @ 18:59:23
Postat av: Natalie

Svar till anna:

Nej det ska inte vara någon åldersgräns (förutom den vanliga 13-årsgränsen) i Linköping! Biljetter säljs på plats! Hoppas att du kan komma dit!

2008-10-20 @ 19:41:23
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0