´Trackslistan

Nu är det dags att rösta på tracks igen!
Såhär ser listan ut:
Håkan Hellström for som en raket upp till femte plats med låten Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din!
På plats sju kan man se Hello Saferide med låten Anna.
Anna Ternheim ligger på plats åtta med sin låt What have I done.
Lasse Lindh har sjunkit till plats nio igen, med sin låt Tunn. Rösta upp den igen!!
Kent ligger på plats 13 med sin låt Vy från ett luftslott (Punks Jump Up Remix).
14:e plats ligger låten Ba Ba Ba, Miss Li.
Kristian Anttila ligger på 16:e plats med Västra Frölunda.

Ute ur listan är Kleerup och Marit Bergman med sin låt 3AM.

Kommentarer
Postat av: [A N T O N]

underbar musiksmak ^^



köpte du boxen? :)

2008-11-02 @ 17:13:13
URL: http://antonbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0