´Tracks

Nu är det dags att rösta på tracks igen!
Idag (söndag) så kommer jag, om allt går enligt planerna, ha fullt upp hela dagen!
Därför drar jag det här tidskrävande inlägget nu, så ska jag försöka hinna presentera dagens födelsedagsbarn i någon paus.

sjätte plats ligger Anna Ternheims låt What have I done (en plats upp).
åttonde plats ligger Timo Räisänens låt About you now (fjorton förra veckan)
elfte plats ligger Håkan Hellströms låt Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din (fyra förra veckan).
15e plats ligger Hello Saferides låt Anna (nio förra veckan).
20e plats ligger Frida Hyvönens låt Dirty Dancing (ny i listan).

Utanför listan hittade jag en väldigt härlig överaskning, Markus Krunegårds låt Det Är Ett Idogt Jobb Att Driva Ungdomen Ut Ur Sin Kropp, den kan ni rösta in tills nästa vecka!

Rösta här innan måndag klockan 14.

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Jag kan säga att hon är så gott som okontaktbar för tillfället! :D haha

Holy! Blev helt plötsligt himlans sugen på jordgubbssaft, eller smultronsaft...

Men det gick bra att ta hand om den lille? :)

Nu blir det sängen! CIAO!

2008-11-23 @ 00:22:28
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: minaya

Hej . Kollar förbi din blogg och lämnar ett spår efter mig. Är du "trax"? Trax från när man va liten Trax ? Haha. Eller är du en vanlig dödlig som bloggar?



//minaya

2008-11-23 @ 04:21:07
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

Jag tror det blir lussebullar och saft till frukost;) Holymoly! Jag tror jag måste lyssna på stämningsfull julmusik också eftersom snön faller sådär superfint utanför mitt fönster just nu!



Haha ojdå! Kanske dags för han att lära sig ett och annat snart ;)

Anyhow, Godmorgon!

2008-11-23 @ 10:21:31
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack :D

Vad ska du hitta på idag då? :)

2008-11-23 @ 10:38:09
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0