´Linköping

Nu är det så, att istället för att skriva ett inlägg som är tillräckligt långt för att ni skulle kunna trycka upp en bibel av det, så delar jag upp det i olika delar.

1. Dagen + Konserten
2. Vad jag fick med mig hem.

Eventuellt så delar jag första punkten till två delar, och så lovar jag er en hel del bilder!

Jag kommer nog skriva inläggen imorgon eller lite senare, då jag är helt slut nu efter att ha rest i åtta timmar och 20 minuter för att komma hem idag. Men jag hoppas att ni kommer gilla inläggen, gårdagen var underbar i alla fall, och ni kan förvänta er en del fina bilder!

Ikväll spelar Lasse i Västervik, jag har ingen aning om hur många som tänker se honom där, men efterssom majoriteten av hans fans är under 18 och det är en sträng åldersgräns där så får vi väl se om han får den publik han förtjänar, vilket jag verkligen hoppas för hans egen skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0