´Vy från ett luftslott

Jag har tre "nyheter" att komma med idag! Två av dom är några veckor gamla, men det kan ju hända att ni har missat dom..

Den första är att Kent har en ny singel, en remix på "Vy från ett luftslott".
Det bästa är att ni behöver inte tänka på att sticka till en skivaffär, ladda ner eller be en kompis om låten, dom bjuder nämligen på den!

Dom har även en tävling, där man kan vinna ett VIP-pass till deras spelningar, ett merchandisekit och en träff med kent!
Tävlingen går till såhär:



Något för er ?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice :D

2008-06-19 @ 15:50:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: förstår jag, brukar vara så ;D

2008-06-19 @ 17:57:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: gemigenchansattdrömmaomiblandnågonstansinästaliv

freakin doktoter 25 konstaplar i gathörnen håkan hellström<33 och kent. kent. jockesamimarkusmartin<33 har typ domm att tack för mitt liv :) och JA, jag fick hyffsat fnatt när jag såg att dom kommer me en ny skiva. gick inte å få mig ledsen eller nedstämd på 3 dar efter att jag såg de, var för lycklig!!

2009-05-14 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0