´Tillbaka!

Nu är jag tillbaka från Åtvidaberg!
Så nu kommer jag uppdatera mycket mer igen :)

Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att uppdatera massa artisters bloggar, men dom har nog - precis som jag, varit borta över midsommarhelgen!

Men snart kommer jag nog komma på något kul att skriva om ;) vet en sak men det tar vi ikväll!


Jag har faktiskt rätt många idéer om vad jag ska skriva om i den här bloggen, men är det någon som har något önskemål så ska ni veta att det är bara att kommentera på med önskemål och förslag, det skadar ju inte alls!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, eller hur?

Gillar typ tees med bilder mm. på :)

2008-06-22 @ 16:34:46
URL: http://madebyj.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0