´Tävling

Jag har faktiskt funderat lite på att ha en tävling på bloggen, men jag tänker inte gå ur spår och tävla ut en mascara eller en tvål eller något sånt, utan ska jag tävla ut något så ska det vara något som har med min blogg att göra!

Jag menar, om man nu har en tävling och vill få lite fler läsare, då är det ju inte fullt så smart att tävla ut en mascara, för alla tjejer vill ju vinna en mascara, men alla tjejer har inte den här musiksmaken..
Om jag nu istället tävlar ut något som har med den här musiken att göra, en skiva, en tidning eller något sånt, då kommer ju bara dom som gillar den musiken hit för att tävla, det är ju kanske inte så kul att vinna en skiva som man endå aldrig kommer lyssna på, eller en tidning som funkar bäst som brasvirke..

Så, om jag nu i framtiden anordnar en tävling, vad skulle ni vilja vinna då?

Kommentarer
Postat av: madde

ja det är sant :D låtar finns kvar för evigt hehe.



ja asså tävla ut det du själv tycker och skulle vilja vinna. Om man inte vill ha en singel eller vad du nu lottar ut så behöver man inte tävla. Jag tävlar aldrig i tävlingar jag inte verkligen vill ha, för respekt till dem andra ifall jag skulle vinna haha

2008-06-24 @ 15:27:02
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

hahaha ja ja menar det x)



läppglans kan man vinna någon annastans om man vill ha det då hehe. vet faktiskt ingen blogg som lottar ut musik :O haha

2008-06-24 @ 16:04:54
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

ja hehe.. jag har nog hellre skivan och lägger in låtarna på datorn istället. Skivan är oftast hur snygg som helst och roligt att ha som sagt.

2008-06-24 @ 18:58:42
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0