´Nattens låt

Inatt låg jag vaken i några timmar, och i huvudet snurrade, förutom det jag skulle komma ihåg till idag:



Jag tror till och med att jag låg och nynnade, eller kanske till och med småsjöng, i vilket fall som helst så kan det tänkas vara grymt frustrerande att ha det så på natten, men den låten är så bra, så jag gillade det starkt..
Men imorse när klockan stog på 7:23, och jag hade försvovit mig 23 minuter, ja då gillade jag det inte lika mycket..

Låten heter "oh boy" och det är såklart Miss Li som sjunger !

Visst är tjejen grym ?

Nyckelord: , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Svar: Haha tack så mycket! Det verkar inte vara något fel på din musiksmak heller! :)

Både Eldkvarn och Lasse Lindh va riktigt bra igår faktiskt. Idag väntar ännu mer bra musik!



Bra låt med Miss Li förresten!



Kram

/Johanna.B

2008-06-28 @ 13:38:38
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Helén

hehe^^ du hittar dig någon göra dig sällskap ska du se :)

2008-06-28 @ 14:05:00
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0