´Kvällspasset P3

Jag glömde helt bort att informera er om att Lasse Lindh skulle medverka i Kvällspasset P3 idag, hade tänkt att skriva det vid 16 tiden men då bar det av mot affären istället..

Men lugna, det går som vanligt att lyssna i efterhand här.

Jag lyssnade precis, och det var lagom kul, inte lika bra som när lasse medverkade i flipp eller flopp i P3 populär för någon vecka sen, men det dög och var lagom underhållande..

Jag kan länka till det andra programmet nån gång då länkfunktionen fungerar, den la precis av, men annars är det ju bara att klicka sig från på SRs hemsida :)

Godnatt, och ha en riktigt bra midsommar, ifall att jag inte hinner uppdatera imorgon..

Kommentarer
Postat av: rebecca

måste bara säga att du har en väldigt snygg blogg =) snygg design!

2008-06-20 @ 12:23:58
URL: http://notcute.blogg.se/
Postat av: hanna

tack å mycket:)

haha nej tyvärr är det inte det.

2008-06-20 @ 14:32:07
URL: http://hannawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0