´Ibland är en dröm det finaste man har

Ja, inatt drömde jag en rätt kul grej..

Jag drömde att jag var på någon middag hos min låtsaspappas föräldrar.
Jag hörde dom säga till mig, att Håkan Hellström skulle komma på middagen, för dom kände tydligen honom.
Kul att dom sa det nu, efter åtta år, tänkte jag, men var glad endå..
Sen såg jag Håkan stå där, några centimeter framför mig, och han kollade på mig och inväntade att jag skulle säga något.
"Hej Håkan!" Sa jag, och upptäckte hur fånigt det lät..
Han svarade, och var jätteglad och trevlig, och vi hade helt plötsligt ett normalt samtal, vad det handlade om minns jag inte, men förmodligen nånting bra jävla meningslöst..
Sen fick jag en kram, jag hade tänkt att gå, när jag kom på..
"Får jag ta ett kort på dig?" han svarade "självklart får du det!"
Jag tänkte först ta upp mobilen, men blev sen överlycklig när jag kom på att jag hade med mig systemkameran!
Så jag bad honom vänta och sprang och hämtade den. Håkan stog kvar när vi var tillbaka, jag knäppte ett kort, men sa att jag ville ta nåt till för säkerhets skull, så då blev det så, han började posa på olika sätt, det såg asbra ut, och sen förflyttade vi oss till nåt annat rum, och ut, och tillslut var det inte bara ett foto jag fick, utan jag fick en hel fotosession med självaste Håkan Hellström!


Något man kanske inte skulle tacka nej till, jag kan säga att jag blev rätt besviken när jag vaknade och upptäckte att det bara var en dröm..

Textraden som är i rubriken är från Håkans låt "bara dårar rusar in"

Kommentarer
Postat av: ida

gillar din blogg :)



men textraden är lite fel.. han sjunger "ibland är en lögn det finaste man har" :)

2009-08-07 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0