´FreakinDoktorer

Hej! Som ni ser så har jag startat en ny blogg.
Jag har som ni kanske redan har förstått, tänkt att skriva om musik här..

Anledningen till att jag startade den här bloggen är för att jag skriver för mycket om musik i min vanliga blogg!

Så alla som känner att någon av artisterna som finns med i headern känns lockande - ni har hittat rätt!
Och det är nog inte helt omöjligt att jag skriver om en hel del andra artister med..

Och jag antar att den här bloggen bjuder på rätt många youtubeklipp..

Vad tror ni om idén ?

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Kul idé! Jag tänker titta in här titt som tätt i alla fall efter att ha spanat in din header! :)

2008-06-21 @ 13:54:45
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-06-23 @ 12:43:18
Postat av: Anonym

super

2008-06-23 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0