´Extranummer

Nu har jag kollat på extranumret igen, ni vet det från igår som jag skrev om!
Vet inte hur han lyckas, men kinderna är inte torra alltså, det är verkligen det finaste jag har hört!

Det var inte hur blöta mina kinder är, eller hur stark min gåshud var från första till sista sekunden som jag ville berätta om, utan jag ville tipsa er om att extranumret nu finns på svts hemsida, här är en direktlänk till just "det är så jag säger det"

Kolla och se om ni klarar det bättre än jag! Nu ska jag dra ut en sväng i det, överaskande, fina vädret!

Kommentarer
Postat av: jonna

sv; ja det är den :>

nej tyvärr såg jag inte extranuummret! :<

2008-06-25 @ 13:46:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: M

Japp, klart man ska dit :)

aa, har faktist aldrig varit där förut så jag vet inte riktigt hur det är. Men det blir säkert kul :) Ska du göra ra? :)

2008-06-25 @ 14:58:34
URL: http://musiqfaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0