´Boktips



Upptäckte att jag faktiskt inte har tipsat om den här boken i bloggen!
Det måste jag ju göra, efterssom den är grym!

Den boken innehåller massa samlade reportage, recensioner och krönikor från tidningar och sånt..
Det är jättekul att läsa alla recensioner och så, men bäst av allt är att läsa alla intervjuer!
Håkan är ju så ärlig, han känner ingen anledning till att hålla saker inne, han kan säga precis vad som helst om sig själv, och det är det som gör honom till en sån skön människa! Därför är boken kul att läsa, och jag skrattar mycket och ofta samtidigt som jag läser den!

Boken varierar mycket i pris, faktiskt. Men den går runt 100:- med frakt, går att beställa från ex cdon.com !

Jag tycker verkligen att alla som älskar håkan borde läsa den boken!

Kommentarer
Postat av: josefiiiiiiiine

han är så jävla magisk.

2008-10-06 @ 11:29:53
URL: http://gatusten.blogg.se/
Postat av: Bi.

Den måste jag köpa!

2009-07-21 @ 03:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0