´Allsång


Ikväll är, som jag har påminnt er om tidigare, Håkan med i allsång på skansen.


Kvällens artister är:
Håkan Hellström, Arja Saijonmaa, Christer Sjögren, Miss Li, Bosse Parnevik.

Håkan är ju kvällens höjdpunkt, Miss Li är ju inte så pjåkig hon heller, men snälla låt mig slippa Christer Sjögren och hans I love Europe !


Och för er som har läst att Säkert! ska vara med ikväll så kan jag säga att tidningarna har skrivit fel om det, jag själv har inte ens läst det men såg på hennes blogg nu att dom hade skrivit så.. Så, inget Säkert! ikväll!


Men somsagt, klockan 20:00 på SVT 1 ikväll, och inte nog med det. Går man in på SVTs Hemsida klockan 21:00 ikväll så får man se bland annat Håkan i ett extranummer!

Timo Räisänen spelar i Liseberg ikväll samtidigt, är det någon som ska på den istället kanske ?


Kommentarer
Postat av: madde

hehe ja det kan du göra :) jag ser fram emot att vara med =) hoppas bara det är ngt jag gillar hahahah

2008-06-24 @ 19:57:45
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: anna

Det extranumret visste jag ingenting om, måste se det :)



Svar: Okej, rött är också fint! ;)



Jag såg det och han var grymt bra, som alltid :D Publiken där verkade också tycka det :) Hoppas han dyker upp igen, men jag tror inte de brukar göra det..

2008-06-24 @ 20:34:11
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0