´Victoriadagen

Igår var jag på viktoriadagen i borgholm. Det var kul, speciellt efterssom att dom hade en sån briljant programledare som Thomas Järvheden!
Sen musiken var ju inte direkt min smak, jag har rätt svårt för en del av de där artisterna, men en sak måste jag säga redan nu, jag kommer aldrig skriva något dåligt om någon artist alls, jag hatar själv sånt, dom artisterna jag har nånting emot håller jag för mig själv!

Men under tiden att alla artister framförde sina låtar grymt bra så hade jag bara en sak i huvudet:
Håkan Hellström - Jag har varit i alla städer, live på Victoriadagen för två år sen..

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: då vet jag ;)

2008-07-15 @ 20:41:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: S

tack för tipsen, några har jag redan hört men resten är nedladdade nu! =)

nej inget gotland för mig, har faktiskt inte varit där någongång i hela mitt liv haha!

ska du dit nu?

hoppas du får fint väder och så i så fall!!! =)=)

2008-07-15 @ 21:05:22
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0