´Surprise

Igår när jag kom hit till stugan på Öland så var min faster och kusin redan här, jag stog och åt macka och drack mjölk, när min faster kom fram till mig:
"Vi har lagt upp en välkomstmatta till dig i ditt rum, så att du skulle bli glad efter den långa resan, och känna dig hemma."
"Okej." Sa jag och åt vidare
Alla gick ut på altanen, jag stog kvar vid den lilla köksbänken och åt, efter en stund gick jag in till rummet och kollade, där såg jag den här:



Hahah är dom inte för söta ? Jag blev hur glad som helst när jag möttes av den fina synen.
Sen kom hon in "Och på andra sidan är det ett uppslag med Kent!" hahah :)

En överaskning att bli glad för!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, nej vad gulligt! :)

2008-07-13 @ 15:15:30
URL: http://worstcasescenario.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0